سفارش تبلیغ
صبا ویژن




دایی کویت را شبیه سازی می کند - فوتبال ایران

درباره نویسنده
دایی کویت را شبیه سازی می کند - فوتبال ایران
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
زمستان 1386


موسیقی وبلاگ


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
دایی کویت را شبیه سازی می کند - فوتبال ایران


لوگوی دوستان

وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :13885
بازدید امروز : 1
 RSS 

علی دایی سرمربی جدید تیم ملی ایران در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود گفت ارزیابی تیم ملی کویت را از بازی سایپا با باشگاه الکویت در اولین روز بازیهای لیگ قهرمانان آسیا آغاز می کند.

مربی سایپا قهرمان باشگاههای ایران درباره وضعیت مربیگری همزمان دو تیم ملی و باشگاهی به خبرنگاران توضیح داد : " اگر شما رسانه‌ها حوصله کنید و بازی‌های سایپا در لیگ قهرمانان آسیا به پایان برسد خیلی چیزها عوض خواهد شد و تمام فکر و ذهنم معطوف به تیم ملی خواهد شد. زمانی که به سایپا آمدم تمام کارهای تجاری‌ام را کنار گذاشتم و به فکر سایپا بودم در حال حاضر نیز تمام فکر و ذهنم تیم ملی و سایپاست."

" همان طور که می‌دانید 7 بازیکن تیم الکویت عضو تیم ملی کویت هستند و این بازی می‌تواند شناخت خوبی را برای من به همراه داشته باشد. اطمینان دارم که می‌توانیم کویت را به خوبی پشت سر بگذاریم".

سایپا روز چهارشنبه 12 مارچ – 22 اسفند قرار است اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان آسیا در زمین الکویت آغاز کند که روز دوشنبه به قهرمانی جام ولیعهد این کشور نیز رسید.

سایپا بعد از آن و در حالی که درگیر بازیهای لیگ ایران نیز خواهد بود یک هفته بعد از بازی اول در دومین بازی لیگ قهرمانان روز 29 اسفند میزبان الوصل امارات است. کاپیتان تیم ملی ایران که در پایان فصل گذشته از فوتبال خداحافظی کرد به فاصله هفت روز دیگر روز 26 مارچ – 6 فروردین باید تیم ملی را مقابل کویت به میدان بفرستد.

او درباره بازی دوم تیم ملی در انتخابی جام جهانی 2010 گفت : " بازی بسیار حساسی پیش رو داریم و یکی از مهمترین دیدارهای تیم ایران است. چرا که می‌خواهم برای اولین بار بر روی نیمکت تیم ملی حضور پیدا کنم و برای صعود از این گروه به نتیجه‌ی این بازی نیاز داریم. به همین دلیل بازیکنانی که بتوانند به تیم کمک کنند را انتخاب می‌کنم و کسی نیستم که کاری را آسان بگیرم. ما برابر کویت کار سخت و بزرگی داریم که بدون کمک مردم و رسانه‌ها نمی‌توانیم آن را به نتیجه برسانیم".

علی دایی که پیش تر گفته بود سایپا را به امید موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا وارد این بازیها می کند دقیقاً نگفت که اگر تیم به مراحل بالاتری از مرحله گروهی صعود کند با باشگاه ادامه همکاری خواهد داد یا فقط با تیم ملی کار می کند.

اگر سایپا بتواند فقط از گروه دوم صعود کند که اتفاق عجیبی نخواهد بود این باشگاه تا 24 سپتامبر – دوم مهر درگیر این بازیها خواهد بود که البته ممکن است این روند تا 12 نوامبر – 21 آبان برای بازی فینال هم طول بکشد.


بازیکن سال 1999 آسیا از چگونگی دعوت بازیکنان و نام های بزرگتر تیم ملی نیز صحبت کرد : "من پنج سال در اروپا بازی کردم. تمرینات آنجا مانند بازی کردن است. من به آمادگی بازیکنان نگاه می‌کنم. اگر لژیونری آماده بود در ترکیب تیم ملی قرار می‌گیرد و اگر آمادگی لازم را نداشت جایی در ترکیب یازده نفره‌ی تیم ملی ندارد و از بازیکنان داخلی به جای او استفاده می‌کنم".


" وحید هم دوست من است. اگر لازم باشد با وحید صحبت خواهم کرد اما برای دعوت بازیکن به تیم ملی لازم به صحبت نیست و تیم ملی مال کسانی است که برای تیم ملی کشورشان با جان و دل بازی کنند. هاشمیان و امثال هاشمیان هم حاضرند برای تیم ملی کشورشان بازی کنند".


دایی که با 109 گل برترین گلزن ملی جهان به حساب می آید درباره‌ انتخاب دستیارانش و نام برخی گزینه‌ها توضیح داد: "اسم شخص خاصی را نمی‌برم اما، دو گزینه‌ی خارجی که پیش از این با آنها کار کرده‌ام و بر روی کارشان شناخت دارم را به همراه دو دستیار ایرانی انتخاب می‌کنم. اما، نام‌هایی که تاکنون مطرح شده صحت ندارد چرا که تاکنون با هیچ کس صحبت نکرده‌ام."کلیک کنید



نویسنده : حمید » ساعت 12:23 عصر روز جمعه 86 اسفند 17