سفارش تبلیغ
صبا ویژن




سپاهان شانس صدرنشینی را از دست داد - فوتبال ایران

درباره نویسنده
سپاهان شانس صدرنشینی را از دست داد - فوتبال ایران
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
زمستان 1386


موسیقی وبلاگ


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
سپاهان شانس صدرنشینی را از دست داد - فوتبال ایران


لوگوی دوستان

وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :13882
بازدید امروز : 4
 RSS 
زرد پوشان سپاهان شانس صدرنشینی موقت در لیگ را با تساوی مقابل تیم همشهری از دست دادند و با امتیاز مساوی و تفاضل گل کمتر در جای دوم جدول باقی ماندند.

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران خلعتبری و مسلمان ذوب آهن را در این بازی پیش انداختند اما در 15 دقیقه پایانی عماد رضا و حاج صفی موفق به جبران گل های خورده شدند.
در ورزشگاه انقلاب کرج سایپا به روند موفقیت آمیزاش تداوم بخشید همانطور که ملوان عادت شکست و تساوی در نیم فصل دوم را ترک نکرد. شریفی نسب و عیسی ترائوره زننده گل های سایپا در این بازی بودند و شاگردان دایی با نتیجه دو بر یک مقابل تک گل طهماسبی صاحب برتری شدند. سایپا با 32 امتیاز تا مکان هشتم جدول صعود کرد.
صنعت نفت آبادان سومین پیروزی پیاپی خود را به همراه مربی جدیدش جشن گرفت و با نتیجه دو بر یک پیکان را مغلوب کرد. شاگردان طوسی با 26 امتیاز به رتبه پانزدهم صعود کردند.
راه آهن همزمان با پیروزی نفت، مقابل ابومسلم شکست خورد و با سقوط به رتبه شانزدهم خطر سقوط را بیش از گذشته احساس کرد. دنی اولروم زننده تنها گل این بازی بود و ابومسلم با 36 امتیاز به مکان چهارم جدول صعود کرد.
دیگر بازی روز چهارشنبه در شیراز برگزار شد. استقلال اهواز در این بازی با گل بیگدلی  تا دقیقه 88 از برق پیش افتاده بود اما جعفری تیم میزبان را به گل تساوی رساند و یاوری از شکست در این دیدار نجات پیدا کرد.



نویسنده : حمید » ساعت 6:49 عصر روز چهارشنبه 86 اسفند 15