سفارش تبلیغ
صبا ویژن




اگر اختلافی هست، باید برطرف شود - فوتبال ایران

درباره نویسنده
اگر اختلافی هست، باید برطرف شود - فوتبال ایران
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
زمستان 1386


موسیقی وبلاگ


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
اگر اختلافی هست، باید برطرف شود - فوتبال ایران


لوگوی دوستان

وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :13883
بازدید امروز : 5
 RSS 

تیموریان:شناسنامه فوتبال ایران،سرمربی شد

آندرانیک تیموریان، هافبک ایرانی باشگاه بولتون انگلیس، حضور علی دایی در تیم‌ملی را یک انتخاب مناسب توصیف کرد اما گفت: اگر اختلافی باقی مانده بهتر است که برطرف شود.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران در این خصوص اظهار داشت: دایی شناسنامه فوتبال ایران است و از شنیدن خبر سرمربی شدن او خیلی خوشحال شدم. او مدارج موفقیت را در دوران بازیگری به خوبی طی کرد و در مربیگری هم می‌تواند موفق باشد، ضمنا این را هم نباید فراموش کرد که او در فوتبال دنیا صاحب اعتبار و جایگاه مناسبی است.
آندرانیک تیموریان در ادامه گفت: این جزو وظایف من نیست که در مورد دیگر گزینه‌ها نظر بدهم ولی فدراسیون فوتبال به این نتیجه رسید که دایی از تمامی گزینه‌ها بهتر است و امیدوارم همه از او حمایت کنند تا به جام‌جهانی 2010 صعود کنیم.
وی در خصوص شایعه اختلاف چند بازیکن تیم‌ملی با دایی گفت:در جام‌جهانی در اردوی تیم‌ملی حضور داشتم و ندیدم که اختلافی وجود داشته باشد. اگر هم این‌طور باشد، باید اختلافات را کنار گذاشت چون موفقیت تیم‌ملی از همه چیز مهم‌تر است.
تیموریان در پایان با اشاره به وضعیتش در بولتون گفت: این شرایط مطابق با خواسته‌های من نیست و در پایان فصل به احتمال زیاد جدا می‌شوم. چند پیشنهاد از لیگ‌برتر انگلیس و چند لیگ اروپایی دارم که بعد از پایان قراردادم آنها را بررسی خواهم کرد.



نویسنده : حمید » ساعت 6:43 عصر روز چهارشنبه 86 اسفند 15