سفارش تبلیغ
صبا ویژن




حرف زدن از اختلاف من و دایی وقت تلف کردن است - فوتبال ایران

درباره نویسنده
حرف زدن از اختلاف من و دایی وقت تلف کردن است - فوتبال ایران
آی دی نویسنده
تماس با نویسنده


آرشیو وبلاگ
زمستان 1386


موسیقی وبلاگ


عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
حرف زدن از اختلاف من و دایی وقت تلف کردن است - فوتبال ایران


لوگوی دوستان

وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :13878
بازدید امروز : 0
 RSS 
بعد از انتخاب دایی به عنوان سرمربی جدید حالا مهمترین مسئله، نحوه ارتباط او با بازیکنانی است که در گذشته موضوع اختلاف آنها با دایی سوژه اصلی رسانه‌ها بود و این اختلاف قدیمی حالا با رسیدن کاپیتان سابق به نیمکت تیم‌ملی، شکل تازه‌ای به خود گرفته است.

آنهایی که فدراسیون را در این انتخاب نقد می‌کنند، اعتقاد دارند که دایی با نیمی از بازیکنان فعلی همبازی بوده و نباید او را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کردند. البته تعداد این منتقدان کم است و حضور دایی در تیم‌ملی بازتاب مثبتی در رسانه‌ها و بین پیشکسوتان فوتبال داشته است. در این چند سال موضوع اختلاف دایی با مهدی مهدوی‌کیا مطرح شده ولی کاپیتان فعلی تیم‌ملی همه چیز را تکذیب می‌کند. او می‌گوید: «خیلی‌ها دوست دارند به این موضوع دامن بزنند ولی من مشکلی با دایی ندارم.»
مهدوی‌کیا در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال ایران ابتدا در خصوص انتخاب دایی به عنوان سرمربی تیم‌ملی گفت: خوشحالم که در نهایت تکلیف کادرفنی تیم‌ملی مشخص شد و امیدوارم دایی در کارش موفق باشد. مهمترین هدف صعود به جام‌جهانی است و در این راه همه باید به دایی کمک کنند.
وی تاکید کرد: دایی مربی جوانی است و به دلیل بازی کردن در سطح اول فوتبال اروپا تجربیات زیادی دارد. او نزدیک به دو سال است که مربیگری را آغاز کرده و سال گذشته هم با سایپا قهرمان شد. امیدوارم دایی موفقیت‌های دوران بازیگری را در دوران مربیگری‌اش هم تکرار کند.
مهدوی‌کیا در ادامه با اشاره به شایعاتی که در خصوص اختلافش با علی دایی شنیده می‌شود، گفت: نمی‌دانم بعضی‌ها با پرداختن به این مسائل دنبال چه چیزی هستند. این حاشیه‌ها فقط در فوتبال ایران وجود دارد. حرف زدن از اختلاف من و دایی وقت تلف کردن است، وقتی هیچ مشکلی بین ما نیست پس دلیلی ندارد در این مورد صحبت کنم.
بازیکن ایرانی اینتراخت که قبل از بازی با هامبورگ مصدوم شد، در مورد آخرین وضعیتش گفت: متاسفانه فشار تمرینات باعث شد تا فشار شدیدی به کمرم وارد شود و فعلا نمی‌تواند تمرین کنم. با  تشخیص پزشک سه روز است که استراحت مطلق می‌کنم و هنوز مشخص نیست که تا چه مدت باید از فوتبال دور باشم.
مهدوی‌کیا تاکید کرد: متاسفانه در این فصل خیلی بدشانسی آوردم، فقط امیدوارم که هرچه زودتر از این شرایط خارج شده و به تمرینات اینتراخت برگردم.
وی در پایان شایعه جدایی‌اش از این باشگاه آلمانی را در پایان فصل تکذیب کرد و گفت: این خبر صحت ندارد و من دو سال دیگر با اینتراخت قرارداد دارم.



نویسنده : حمید » ساعت 6:42 عصر روز چهارشنبه 86 اسفند 15